نوشته شده توسط : علی

آیا میدانستید که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۱۰ هزار نفر به قصد مهاجرت به کانادا برای ویزای محبوب کانادا اقدام کرده و به این کشور سفر کرده‌اند؟ به راستی چه عواملی موجب می‌شود تا این کشور مقصد نهایی و برتر مهاجرتی بسیاری از مردم در سراسر دنیا شود؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی برترین عوامل مهاجرت به کانادا در سال 2021 بپردازیم:immigrants-in-Canada

امنیت بسیار بالا در کانادا

بدون شک یکی از عوامل مهم مهاجرت به کانادا وجود امنیت بسیار بالا در این کشور است. بر طبق آمار سازمان جهانی GPI، کشور کانادا با کسب امتیاز ۱٫۳۸۱ و قرارگیری در رتبه ششم سازمان GPI یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای زندگی در دنیا است. نرخ جرم بسیار پایین، دولت سیاستمند و صلح‌جو و نبود نیاز به استفاده از عملیات نظامی و جنگی، همگی از جمله عواملی هستند که مهاجرت به کانادا را برای مهاجران بسیار مطبوع و دلپذیر ساخته است.

بگذارید تا در این بخش برخی از بهترین استانها و شهرهای امن و مناسب کشور کانادا را به شما معرفی کنیم: شهر ساگنای استان کبک (Saguenay ) بنابر گزارش Mcleans در سال ۲۰۱۷ یکی از ۱۰ مکان برتر و امن برای زندگی و مهاجرت به کانادا نام گرفته است. البته باید از این موضوع اطمینان خاطر کسب کنید که پیش از آمدن به این شهر به خوبی زبان فرانسوی را یاد گرفته باشید، این بدین خاطر است که قریب به ۹۵ درصد مردم این شهر و استان کانادا به زبان فرانسوی تکلم می‌کنند.

اما بد نیست بدانید که ساگنای به علت وجود پارک ملی و مشهور Saguenay Fjord National park شهری خوش منظره و رویایی لقب گرفته است. در این میان شهر سنت کاترینز St. Catherines انتاریو در لیست امن‌ترین و مناسب‌ترین مکان‌ها برای مهاجرت به کانادا قرار دارد. این شهر خوش نام در مجاورت آبشار معروف نیاگارا قرار گرفته و براساس گزارش Statistic Canada از نرخ جرم پایینی برخوردار است. این شهر به خاطر برخورداری از مواهبی نظیر طبیعت زیبا و زندگی شهری جذاب که با هنر رو به رشد و صحنه تئاتر ترکیب شده به  Garden City معروف است؛ و در چند سال اخیر نیز به عنوان مرکز فناوری در منطقه شهرت یافته است.

Saguenay-Fjord-National-park

اتاوا یکی دیگر از مکان‌های مناسب مهاجرت به کانادا با ترکیبی از شهروندان انگلیسی و فرانسوی زبان و بزرگترین بازار کار در حال رشد منطقه است. این شهر بزرگ در کنار ارائه گزینه‌های متعدد استخدام و کار از فستیوال‌ها و رویدادهای بی نظیری نظیر Winterlude Winter Carnival برخوردار است. البته نمی‌توان از نام شهرهای معروف تورنتو ، مونترال و ونکوور به عنوان برترین مقاصد مهاجرت به کانادا به سادگی گذشت. شهرهایی که از تمامی جوانب تفریحی، تحصیلی، زندگی و کاری جزء برترین‌های دنیا بوده و از تمامی فاکتورها و استانداردهای مهاجرتی برخوردار هستند.

مطلب پیشنهادی: نکات مهم زبان در کانادا

کانادا کشوری مهاجرپذیر

در حال حاضر بیش از ۷۰ گزینه مهاجرتی برای استانها و مناطق مختلف کانادا وجود دارد و این کشور از بزرگترین و متنوع‌ترین گزینه‌های ویزا برای کمک و تسهیل امور مهاجران برای نقل مکان و مهاجرت به کانادا برخوردار است. بنابر اطلاعات اخیر، این کشور تا سال ۲۰۲۱ خواستار میزبانی و دعوت از ۱٫۳ میلیون مهاجر از سراسر دنیا شده است. از این رو کشور کانادا هر ساله اهداف مهاجرتی خود را افزایش داده و طبق آخرین آمار بدست آمده، با بیشترین آمار دعوتنامه اپلای ویزا (ITAs) و اخذ ویزای کانادا با انواع دعوتنامه در سال گذشته همچون دعوتنامه کنفرانس، رکورد قبلی خود را نیز در این زمینه جا به جا کرده است.

این کشور همچنین در راستای کمک به متقاضیان مهاجرت به کانادا برای آوردن الباقی خانواده به این کشور، طرح‌ها و برنامه‌های اسپانسرشیپ خود نظیر Parent and Grandparent Sponsorship program را طی چند ساله گذشته افزایش داده است. اما این کل ماجرا نیست، دولت کانادا همچنین ویزاهای خاصی را برای مشاغل خاص نظیر ورزشکاران و دسته بندی‌هایی نظیر BC Semi Skilled اختصاص داده که به استانهای کانادا این اجازه را می‌دهد تا مهاجران متخصص و با تجربه در زمینه‌هایی نظیر مهمان‌نوازی، حمل و نقل مسافت‌های طولانی و مشاغل این چنینی را انتخاب نموده و شرایط را برای مهاجرت به کانادا و تبدیل شدن به شهروندان دائمی برای ایشان فراهم کنند. در عکس زیر می‌توانید به برخی از فرصت‌های مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و حرفه در استانهای مختلف این کشور توجه کنید.

job-skilled-opportunities-in-Canada

هزینه تحصیل مناسب و مدارس رایگان دولتی

همانطور که پیش‌تر به طور مفصل در مطلب بررسی کامل سیستم آموزش کانادا به این موضوع پرداختیم، مهم نیست که در کجای کانادا زندگی می‌کنید، فرزندان شما به عنوان یک مهاجر قانونی از موهبت دسترسی به تحصیل رایگان از سن ۵ سالگی تا ۱۸ و یا ۱۹ سالگی ( بسته به استان و منطقه در کانادا ) برخوردار خواهند بود و این مورد یکی از برترین عوامل موثر مهاجرت به کانادا است.

زمانی که به عنوان یک مهاجر تازه وارد پا به کشور کانادا می‌گذارید، می‌توانید با استفاده از کمک و همراهی دولت این کشور فرزندان خود را در مدارس دولتی و رایگان محدوده زندگی خود ثبت‌نام کنید و از آنجایی که آغوش کشور کانادا نسبت به مهاجران باز است، این خدمات تنها به این حوزه منتهی نشده و دولت کانادا برای مهاجران شرایطی را فراهم می‌کند تا یک حساب بانکی باز کرده و با دریافت یک شماره مالیاتی به آنها برای پیدا کردن اقامتگاه و محل زندگی مناسب کمک می‌کند. بنابر بر اطلاعات بدست آمده، قریب به ۱۵٫۵۰۰ مدرسه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در سرتاسر کانادا یافت می‌شود که همین امر می‌تواند در کنار رایگان بودن تحصیل و کیفیت بالای آموزش، به راحتی افراد را ترغیب به مهاجرت به کانادا نماید.school-in-Canada

فرصت‌های کاری عالی

آیا میدانستید که نرخ بیکاری کشور کانادا از سال ۱۹۷۰ تاکنون آنچنان کاهش پیدا کرده که از لحاظ آماری جزء برترین‌های دنیا است؟ این بدین خاطر است که این کشور دارای جمعیت سالمند در حال رشد است و در کنار آن بسیاری از شهروندان کانادایی در حال رسیدن به سن بازنشستگی هستند و به همین خاطر بازار کار را ترک می‌کنند.

از همین رو بازار کار فوق‌العاده‌ای برای جوانان و مهاجران متخصص فراهم شده و این موضوع خود به تنهایی عامل بسیار تاثیرگذاری برای مهاجرت به کانادا تلقی می‌شود. لازم به ذکر است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا می‌توانند از طریق سیستم‌ها و برنامه‌هایی نظیر Express Entry’s Federal Skilled Trades Class بدون نیاز به پیشنهاد کاری، در صورت واجد شرایط بودن به کشور کانادا مهاجرت کنند. در مجموع می‌توان گفت که بخاطر تعداد بی‌شمار متخصصان در حال بازنشستگی، حقوق برخی از مشاغل در کشور کانادا به طور فزاینده‌ای افزایش یافته و عامل محرکی برای متقاضیان واجد شرایط مهاجرت به کانادا شده است.

البته در برخی موارد، استثنائات و موانعی برای متقاضیان ایرانی مهاجرت به کانادا از طریق کار و working visa در کانادا وجود دارد که بالطبع می‌توان با استفاده از مشاوره کارشناسان مجرب امور مهاجرتی، بهترین تصمیم را در موردشان گرفت. گروه شرکت‌های نیلگام آماده ارائه مشاوره در تمامی زمینه‌های مهاجرتی به کشور کانادا و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. مشاوره رایگان اخذ ویزای کانادا۰۲۱-۷۵۲۳۷

آزادی بیان، اندیشه و آزادی اجتماعی

کشور کانادا جایی است که حقوق برابر جنسیتی و نژادی، جریان فعال و چندگانه سیاسی و مذهبی در کنار آزادی بیان و اجتماعی در جریان است و از این رو کشور کانادا یکی از برترین مقاصد دارای آزادی کامل برای اقوام و ملل مختلف شناخته می‌شود. به لطف قانون، منشور حقوق و آزادی‌های کشور کانادا، همه مهاجران قانونی و شهروندان کشور کانادا از حقوقی برابر برخوردار بوده و از روبرویی با هرگونه تبعیض نژادی در محیط کار و یا فضاهای بیرونی به طور کامل مصون هستند. وجود آزادی کامل در جامعه‌ای مساوات طلب، بدون شک موجب شکوفایی تمامی افراد از جمله مهاجران و شهروندان کانادایی شده و به همین خاطر بسیاری از مردم را ترغیب به مهاجرت به کانادا می‌نماید.protest-free-Canada

اقتصاد موفق و بازار کار پر رونق

آیا می‌دانستید که کشور کانادا یکی از اعضای اقتصادی G7 است؟ کشور کانادا به همراه کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا ، ژاپن، انگلیس و آمریکا قدرتمند‌ترین اقتصادهای دنیا را تشکیل می‌دهند. به لطف صنایع در حال رشد فناوری، هوا فضا، کشاورزی و تولیدات صنعتی، هزینه خانه در برخی از مناطق کشور کانادا با کاهش قیمت روبرو شده است. بدین ترتیب در حالی که قیمت خانه در منطقه Fredericton  در حدود ۱۷۳٫۹۰۰ دلار است، خرید خانه در منطقه   Trois Riviers استان کبک ۱۵۳٫۵۰۰ دلار هزینه در بر دارد. این موضوع در کنار نرخ بهره و تورم پایین در کشور کانادا بدین معنی است که در حال حاضر بسیاری از شهروندان و مهاجران ساکن کانادا امکان خرید خانه شخصی خود را خواهند داشت.

همچنین کشور کانادا از برنامه پس اندازی برای خانه اولی‌ها برخوردار است تا با استفاده از حساب بانکی و مزایای ویژه، پس انداز خود را برای خانه رویایی‌شان آماده سازند. با توجه به موارد مذکور، بدون شک تقاضای بالای درخواست ویزای مولتی کانادا در سراسر دنیا و مهاجرت تحصیلی به کانادا امری توجیه‌پذیر و عادی تلقی خواهد شد.

مطالب مرتبط: بررسی هزینه‌های زندگی در کانادا

خدمات درمانی دولتی و رایگان

یکی دیگر از برترین دلایل مهاجرت به کانادا، بدون شک برخورداری شهروندان و مهاجران قانونی از خدمات درمانی دولتی و رایگان این کشور است. بنابر اطلاعات بدست آمده، به طور میانگین هر شهروند کانادایی مستحق دریافت حداقل ۶٫۵۰۰ دلار خدمات درمانی در سال از طرف دولت کانادا برای حفظ سلامت شخصی خود است.

لازم به ذکر است که به طور معمول مهاجران و شهروندان جدید کشور کانادا پیش از دریافت پوشش خدمات درمانی بیمه سلامت با یک بازه زمانی انتظار روبرو خواهند شد که در برخی موارد متغیر است، اما به طور کلی بر مبنای قوانین فدرالی Canada Health Act این بازه بیش از سه ماه نخواهد بود. از این رو مهاجران قانونی کشور کانادا میبایست پیش از دریافت خدمات درمانی دولتی و کارت سلامت، برای مدت کوتاهی از خدمات درمانی بیمه خصوصی استفاده کنند.

به طور کلی در همه استانها و مناطق کشور کانادا حتی در صورتی که فرد از کارت سلامت و خدمات درمانی دولتی برخوردار نباشد، خدمات اورژانسی و اضطراری به صورت رایگان به فرد ارائه می‌گردد.

شاید این موضوع مسئله‌ای ساده و بدیهی به نظر بیاید، ولی بیمه خدمات درمانی دولتی و کارآمد این کشور یکی از دلایل مهاجرت به کانادا برشمرده می‌شود. البته در این میان بد نیست بدانید که افراد شاغل در سمت‌های درمانی و پزشکی در کانادا دارای بهترین مشاغل از لحاظ درآمدی هستند و به عنوان مثال فعالیت به عنوان GP بیمارستان، درآمد ۱۴۶ هزار دلاری را در سال برای افراد واجد شرایط به همراه خواهد داشت.

از این رو مهاجران واجد شرایط می‌توانند با استفاده از طرح‌های مهاجرتی تخصص‌های پزشکی و درمانی این کشور در استانهای مختلف، برای ویزا و مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. به عنوان مثال دسته British Columbia Skills Immigration for Healthcare Professional category یکی از طرح‌هایی است که به دکترها، پرستاران، روان‌پزشکان و سایر تخصص‌های پزشکی متقاضی مهاجرت به کانادا کمک می‌کند تا از این طریق به این کشور موفق نقل مکان کنند.

health-care-in-Canada

حضور برترین دانشگاه‌های دنیا در کانادا

همانطور که پیش از این در نوشتارهای راهنمای تحصیل در کالج‌های کانادا و برترین دانشگاه‌های کانادا به توضیح کامل کیفیت و استانداردهای بالای آموزشی در این کشور پرداختیم، قریب به ۴ دانشگاه برتر دنیا در کشور کانادا مستقر هستند و به همین خاطر یکی از دلایل مهم مهاجرت به کانادا، بدون شک تحصیل در این کشور است. اما این بدین معنی نیست که دیگر مراکز آموزشی و دانشگاه‌های این کشور از ارزش کافی برای ادامه تحصیل دانشجویان بین‌المللی برخوردار نیستند. از این رو می‌توان اینطور گفت که بیش از ۹۵ دانشگاه و کالج مختلف در سراسر کانادا وجود دارد که هر کدام دارای برنامه تحصیلی، زندگی دانشگاهی و فرصت‌های خاص خود هستند.

با اینکه در مقالاتی نظیر شرایط بورسیه تحصیلی در کانادا و کار دانشجویی در کانادا به این موضوع پرداختیم بد نیست دوباره به این نکته اشاره کنیم که با فارغ‌التحصیلی در دانشگاه‌های کانادا شما قادر خواهید بود تا برای دریافت مجوز کار ۳ ساله PGWP اقدام کنید و با فعالیت در بازار کار کانادا و گذشت زمان مورد نیاز، برای درخواست اقامت دائم این کشور و یا همان PR، درخواست دهید.

بدین خاطر متقاضیان واجد شرایط مهاجرت به کانادا می‌توانند با استفاده از یکی از طرح‌های متعدد استانهای کانادا نظیر Alberta Immigrant Nominee Program Strategic Recruitment Stream for Post Graduate Workers ، Alberta Employer Driven Stream for International Graduates ، Atlantic International Graduate Program ، British Columbia SI International Graduate Category ، Canadian Experience Class و مواردی از این قبیل، برای مهاجرت خود به این کشور اقدام کنند. کارشناسان مجرب پذیرش تحصیلی گروه شرکت‌های نیلگام با سال‌ها تجربه در امر دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا از برترین کالج‌ها و دانشگاه‌های این کشور، آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. مشاوره اخذ ویزای تحصیلی کانادا۰۲۱-۷۵۲۳۷

امکانات ویژه برای دریافت حقوق شهروندی کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که تنها به دنبال نیروی متخصص و کار برای کوتاه مدت نیست، بلکه به دنبال شهروندان جدید و واجد شرایط دائمی برای کشورش است. بر همین اساس، بر طبق اساس‌نامه C6 Bill در سال ۲۰۱۷، متقاضیان میبایست پس از دریافت PR خود به جای ۴ سال تنها برای ۳ سال متمادی در یک بازه ۵ ساله در این کشور زندگی کنند تا برای دریافت حقوق شهروندی کانادا واجد شرایط گردند. علاوه بر این موضوع، در اکثر استانهای این کشور مهاجران ۱۸ ساله بدون نیاز به قیم قانونی و یا همان Custodian امکان درخواست سیتیزن شیپ و حقوق شهروندی این کشور را خواهند داشت.

البته بد نیست بدانید که در حال حاضر متقاضیان ۱۸ تا ۵۴ سال ملزم به قبولی در آزمون حقوق شهروندی citizenship  نیز هستند که در اساس‌نامه قبلی  Citizenship Act، این بازه زمانی برای مهاجرین ۱۴ تا ۶۴ ساله بوده است. اما باز هم با وجود تمامی این توضیحات باید این موضوع را خاطر نشان کنیم که کشور کانادا نسبت به مهاجران سخت‌گیری‌ها و قوانین خاص خودش را دارد. به همین دلیل، میبایست برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائمی PR و حقوق شهروندی این کشور برنامه و هدف مشخصی داشته باشید و با آمادگی و اطلاعات کامل در این راه قدم بگذارید.

مطالب پیشنهادی: دلایل ریجکت ویزای کانادا

امکان همراهی خانواده با متقاضی مهاجرت به کانادا

براساس آخرین اخبار دولت کانادا و طرح محبوب اسپانسرینگ Parent and Grandparent Sponsorship ، جدیدترین هدف مهاجرتی این کشور برای جذب و پذیرش ۲۰٫۵۰۰ والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های مهاجران تنظیم شده است. بر همین اساس مهاجران دارای اقامت دائم می‌توانند به عنوان اسپانسر و پشتیبان مالی برای مهاجرت افراد خانواده خود به کشور کانادا اقدام کنند. البته لازم به ذکر است که طرح‌های Sponsorship دیگری برای دعوت همسر و فرزندان و پشتیبانی کامل از اعضای نزدیک خانواده در این کشور و همچنین انواع ویزای کانادا نظیر ویزای همراه تحصیلی کانادا برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که موجب دعوت و ورود ۶۸۰۰۰ مهاجر جدید و تازه وارد به این کشور در سال ۲۰۱۹ می‌شود.parent-sponsorship-Canada

کشور چند فرهنگی و چند ملیتی

قریب به ۲۳ درصد از جمعیت کشور کانادا از مهاجرین تشکیل شده است. در این میان نیمی از جمعیت شهرهای محبوبی نظیر تورنتو نیز به مهاجران تعلق دارد . تورنتو شهر محبوب مهاجران ایرانی است که به خاطر موارد بی‌شماری همچون غذا، زندگی شبانه، امکانات رفاهی و فناوری از شهرت فراوانی برخوردار است . البته سایر شهرهای معروف کانادا نظیر ونکوور نیز با برخورداری از جمعیت ۴۶٫۹ درصدی مهاجران و اقلیت‌های مختلف از سراسر دنیا، مکان مناسبی برای مهاجرت به کانادا تلقی می‌شوند.

از این رو با وجود تعداد زیاد مهاجران در این کشور، افراد می‌توانند به خوبی پس از مدت کوتاهی با مسئله زبان در کانادا کنار بیایند و پس از کسب مهارت‌های لازم زبان، به بهترین نحو ممکن با شهروندان مختلف این کشور ارتباط برقرار کنند. در کنار موارد ذکر شده نباید طبیعت کم نظیر و غنی این کشور را از قلم انداخت. کشور کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ دنیا با چشم‌اندازهایی همچون توندراهای یخی، دریاچه‌های درخشان، جنگل‌های سرسبز و پهناور ، حیات وحش کم نظیر و فعالیت‌های مختلف ورزشی و تفریحی نظیر شنا، قایق سواری، اسکی و استراحت در هتل یخی، یکی از پر جاذبه‌ترین کشورهای دنیاست که مردم را از سراسر دنیا مجاب به مهاجرت به کانادا می‌نماید.

در جمع‌بندی این مطلب، بد نیست بدانید که مهاجرت به کانادا نیازمند تلاش فراوان، آگاهی از شرایط و قوانین دولتی و برخورداری از پیش نیازهای ورود به این کشور است. بدین خاطر شما می‌توانید با ارتباط با کارشناسان با تجربه گروه شرکت‌های نیلگام و استفاده از خدماتی نظیر مشاوره و ارزیابی تحصیلی، برای آینده خود و خانواده‌تان با اطمینان خاطر بیشتری تصمیم‌گیری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

عمل بینی استخوانی

جراحی  زیبایی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده ، اما در صورتی که این جراحی با همراهی و مشاوره یک جراح بینی خوب و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند.

 

اناتومی بینی

بيني انسان حاصل ميليونها سال تكامل است. غضروفهاي بيني انسان ساختار زوج و دقيقي دارند و به وسيله تيغه وسط يا سپتوم حفره هاي بيني به دو قسمت تقسيم ميشوند و بيني راست از بيني چپ كاملاً جدا ميشود. غضروفهاي  تحتاني بيني زوج هستند و غضروفهاي فوقاني بيني هم زوج هستند. اتصال غضروفهاي لترال فوقاني و سپتوم، ايجاد والو يا دريچه داخلي مي كنند. غضروفهاي لترال تحتاني با هم اتصال پيدا مي كنند و نوك بيني يا تيپ را مي سازند.

پيچيده ترين اصلاح بيني، اصلاح نوك بيني است. اصولاً جراحي نوك بيني پيچيده ترين كار در راينوپلاستي يا عمل بيني است. قوز هاي بيني معمولاً حاصل برجستگي قسمت استخواني هستند و اصلاح دقيق آنها ضروري است.

محل اتصال بيني و استخوان پيشاني ناحيه راديكس است و تغييرات ناحيه راديكس در بعضي بيماران ضروري است.

فاصله بيني از صورت پروجكشن يا برجستگي بيني است. سپتوم از دو قسمت مخاطي و غضروفي تشكيل شده. مخاط كاملاً روي غضروف را مي پوشاند. در ديواره كناري بيني سه استخوان كورنه تحتاني مياني و فوقاني وجود دارد كه هر كدام كاركرد خود را دارند. كورنه تحتاني رابطه نزديكي با مجراي اشكي دارد و كورنه يا شاخك مياني رابطه نزديكي با سينوسهاي صورت .اطراف بيني چند سينوس و جود دارد كه نقش آنها نامشخص است و همه دوستان با مسئله سينوزيت آشنا هستند. در مجموع آناتومي صورت و بيني بسيار پيچيده و ظريف است

فواید جراحی بینی استخوانی

  • رفع انحرافات بینی و استخوان بینی
  • رفع شکستگی و قوز روی بینی
  • رفع پولیپ یا گرفتگی بینی
  • کوچک کردن بینی
  •  بینی های استخوانی بعد از عمل با تورم کمتری مواجه می شوند.
  • حین عمل بینی استخوانی، اگر تغییرات کمی ایجاد شود ، در نهایت نتایجی ایده آل حاصل می شود
  • اغلب در زیر پوست بینی های استخوانی چربی کمی انباشته شده است و در آخر به تزریق استروئید بعد از عمل به منظور جلوگیری از ایجاد بافت اسکار نیاز نیست.
  •  برای جلوگیری از بی‌نظمی و نامتقارنی بعد از عمل باید جراحی با دقت بسیار بالایی انجام شود
  • در عمل بینی استخوانی از پرکننده نوک بینی استفاده نمی‌شود، زیرا ممکن است لبه‌های آن از زیر پوست نازک نوک بینی دیده شود
  • به دلیل پوست نازک بینی استخوانی، استفاده از روش مناسب و دقت کامل در حین عمل توسط  جراح منجر به نتایج بسیاررضایت بخشی می رسد

اقدامات قبل از جراحی بینی استخوانی توسط بهترین جراح بینی استخوانی دکتر قدسی زاد

  • در جلسه مشاوره با بهترین جراح بینی استخوانی دکتر قدسی زاد درباره انتظارات خود از جراحی بینی صحبت کنید.
  • در صورتی که دارای سابقه بیماری یا حساسیت دارویی هستید، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • حتما آزمایشات تجویز شده توسط پزشک را انجام دهید و نتیجه را در اختیار جراح خود بگذارید.
  • از دو هفته قبل از عمل از دارو های ضد التهاب مثل آسپرین و پروفن استفاده نکنید، چرا که این قرص ها موجب رقیق شدن خون می شوند و احتمال خون ریزی در حین عمل را افزایش می دهند.
  • مصرف دخانیاتی چون سیگار یا قلیون و همچنین مشروبات الکلی موجب اختلال در اکسیژن رسانی در خون می شود. بنابراین از دو هفته قبل از جراحی بینی استعمال دخانیات ممنوع می باشد.
  • یک روز قبل از عمل به اندازه کافی از مایعات استفاده کنید.
  • شب قبل از جراحی استحمام کنید چرا که ممکن است تا چند روز قادر به حمام رفتن نباشید.
  • از 8 ساعت قبل از جراحی از خوردن و آشامیدن خودداری کنید، چرا که لازم است در حین عمل معده خالی باشد.
  • در روز عمل خانم ها بدون لاک و آرایش به محل جراحی مراجعه کنند.
  • آقایان نیز قبل از عمل ریش و سبیل خود را اصلاح نمایند.
  • از به همراه داشتن زیور آلات خودداری کنید.
  • روز عمل به اتفاق یک همراه به کلینک یا بیمارستان مراجعه کنید.
  • نیم ساعت قبل از زمان مقرر در محل جراحی حضور داشته باشد.

مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی توسط بهترین جراح بینی استخوانی دکتر حامد عباسی

مراقبت های بعد از جراحی بینی اهمیت بسزایی در نتیجه جراحی بینی و تسریع در روند بهبودی دارد و فرد به همین منظور باید توصیه های لازم که توسط بهترین جراح بینی استخوانی دکتر قدسی زاد ازگو می شود را رعایت نماید.

  • به منظور کاهش کبودی و میزان تورم بلافاصله بعد از عمل بینی تا 72 ساعت کمپرس سرد را به صورت متناوب در اطراف بینی استفاده نمایید.
  • روز اول استراحت کامل نمایید و هنگام خوابیدن حالت طاقباز بخوابید و سر را با قرار دادن دو بالشت بالاتر از حد معمول قرار دهید.
  • در رژیم غذایی خود از غذاهایی که احتیاج به جویدن زیاد دارند، خودداری نمایید و از غذاهای میکس شده و نرم استفاده نمایید.
  • چند روز اول بعد از جراحی بینی از آبمیوه های طبیعی از قبیل آناناس استفاده نمایید.
  • تا 6 هفته از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و بلند کردن اجسام سنگین خودداری نمایید.
  • حداقل تا دو هفته از استعمال دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی اجتناب کنید.
  • با دهان باز عطسه نمایید و از فین کردن و تخلیه ترشحات بینی با فشار اجتناب کنید.
  • داروهایی که جراح بینی تجویز نموده است را به طور مرتب استفاده نمایید.
  • بعد از 7 روز به منظور برداشتن بخیه و اسپلینت بینی به مطب مراجعه نمایید و قبل از مراجعه استحمام نمایید به طوری که پانسمان بینی کامل خیس شود.

اهمیت انتخاب جراح بینی استخوانی

جراحی بینی از جمله جراحی های ضروری نیست، بنابراین تمام افراد از وقت کافی برای تحقیق درباره جراح بینی خوب برخوردار هستند.اولین و مهم ترین قدم در جراحی بینی ، انتخاب بهترین جراح بینی می باشد، چرا که در نتیجه نهایی عمل بینی تاثیر مستقیم خواهد داشت.توجه داشته باشید که تنها داشتن رزومه تحصیلی عالی رتبه دلیلی بر خوب و متبحر بودن جراح بینی نیست. بنابراین برای تشخیص میزان تبحر جراح، حتما نمونه کار های ایشان را مشاهده کنید.

برای مشاهده نمونه کار های جراح می توانید به گالری تصاویر موجود در سایت یا صفحه اینستاگرام جراح بینی مراجعه نمایید.همچنین می توانید با مراجعه حضوری به مطب، میزان رضایت بیمارانی که برای معاینه بعد از جراحی به مطب مراجعه کردند را بسنجید.توجه داشته باشید در بیشتر موارد که افراد در انتخاب جراح بینی خود به خوبی تحقیق نکرده اند، از نتیجه نهایی بینی خود احساس رضایت نداشته و مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی شده اند.لازم به ذکر است برای انجام جراحی بینی ترمیمی باید حداقل یکسال از جراحی بینی اولیه گذشته باشد. همچنین هزینه این جراحی نسبت به جراحی بینی اولیه بیشتر خواهد بود.

عوارض جراحی بینی استخوانی

هر عمل جراحی ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد . به همین دلیل سلامتی شما باید هم برای خودتان و هم جراح در اولویت باشد. عمل جراحی بینی جز کم ریسک ترین جراحی ها است اما عوارضی که در هر عمل جراحی می تواند رخ دهد شامل خون ریزی، عفونت، واکنش جانبی به بیهوشی و هماتوم (زمانی که خون زیر پوست جمع می شود) می باشد. به طور اختصاصی در عمل زیبایی بینی استخوانی، عوارضی مانند بی حسی، خونریزی بینی، ورم ، زخم داخلی بینی و آسیب به عصب بینی  می تواند رخ دهد. انتخاب جراح با تجربه و مناسب و تیم جراحی حرفه ای می تواند این عوارض را به حداقل برساند. همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل می تواند به کاهش حداکثری این عوارض کمک کند.

برخی عوارض کوتاه مدت بعد از عمل زیبایی بینی استخوانی ممکن است رخ دهد که جای نگرانی ندارد و گذرا است

 جراحی بینی استخوانی توسط بهترین جراح بینی استخوانی دکتر قدسی زاد

غالبا جراحی زیبایی بینی استخوانی به منظور برطرف کردن قوز روی پل بینی و ایجاد بینی زیبا متناسب با آناتومی چهره فرد انجام می شود.

بینی از لحاظ ظاهری دارای قوز است و عقابی شکل از لحاظ مشخصات پوستی نازکی دارد که در آن غضروف و بافت بینی قابل رویت می باشد.

از لحاظ ساختارغضروف بینی های استخوانی های مقاوم است و به همین خاطر بهترین جراح بینی استخوانی دکتر قدسی زاد قادر به ایجاد تغییرات بیشتری در بینی خواهد بود.

جراح بینی شکل مطلوبی را با توجه به ویژگی های سایر اجزای صورت و حفظ عملکرد طبیعی ایرادات بینی استخوانی را برطرف خواهد کرد.

جراحی زیبایی بینی استخوانی چقدر زمان می برد ؟

مدت زمان جراحی زیبایی بینی استخوانی بسته به تغییراتی که در ساختار بینی ایجاد می شود متغیر است اما به طور معمول عمل بینی حدود 1 الی 3 ساعت پایان می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هرآنچه باید از بایننس بزرگترین صرافی آنلاین جهان بدانید

صرافی آنلاین شاید از آن دست، کسب و کارهایی باشد که حضورش در فضای آنلاین باعث تحولات و ایجاد فرصت‌های بسیاری شده است. در این مقاله قصد داریم تا درباره بزرگترین و معروفترین صرافی آنلاین جهان که با نام بایننس آن را می‌شناسیم اطلاعات کاملی بدهیم؛ پس تا انتهای مقاله با همیارآکادمی همراه باشید.

بایننس چیست

اگر در حوزه کریپتوکارنسی‌ها یا ارزهای دیجیتال تازه‌وارد هستید، احتمالا تک و توک اسم بایننس (Binance) را شنیده‌اید؛ صرافی آنلاینی که فعالیتش به صورت بین‌المللی انجام می‌شود. درباره ترید و تجارت در بایننس مقالات آموزشی متنوعی در سطح دنیای مجازی در دو مدل رایگان و پولی وجود دارد، اما در این مقاله قصد داریم به طور مفصل ابتدا درباره ماهیت بایننس صحبت کنیم و سپس در قالب سلسله مراحلی به شما آموزش دهیم که چطور می‌توانید در بایننس ثبت نام کنید. پس با ما همراه باشید تا به‌طور کامل با هرآنچه که باید درباره صرافی بایننس بدانید آشنا شوید.

مدیرعامل بایننستصویر آقای چانگ پنگ ژائو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل بایننس

بنیانگذاران باینننس را بشناسید

صرافی آنلاین بایننس، توسط دو فرد چینی به نام‌های چانپنگ ژائو (Changpeng Zhao) و ای هِه (Yi He) تاسیس شده است؛ این دو فرد البته پیش از این‌که در سال ۲۰۱۷ تصمیم بگیرند Binance را تاسیس کنند، در یک صرافی دیگر به اسم OKCoin مشغول به کار بودند. با انتقال شرکت OKCoin به مالت (کشوری کوچک در جنوب اروپا)، He و Zhao صرافی بایننس را تاسیس کردند تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند؛ رویه‌ای که شاید فکرش را هم نمی‌کردند یک روز بتواند حجم بسیار بالایی از معاملات ارزهای دیجیتال را کسب کند.

تاریخچه صرافی آنلاین بایننس

صرافی بایننس توانست ارز دیجیتالی به اسم بایننس کوین (BNB) را به دنیا معرفی کند. ۱۵ میلیون دلار، رقمی بود که در اواسط سال ۲۰۱۷ میلادی، یعنی همان سالی که صرافی Binance تاسیس شد توسط عرضه اولیه Binance کوین عاید بنیان‌گذاران این شرکت شد. این مبلغ، آن هم برای ارز دیجیتالی که تازه عرضه شده عدد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

بایننس برای انجام معاملات خود، از پروتکل‌های امنیتی بسیار خوبی استفاده می‌کند اما باید بدانید که در این صرافی، معامله به صورت کریپتو به کریپتو صورت می‌پذیرد؛ به این معنا که اگر شما در ابتدای کار، هیچ سرمایه‌ی ارز دیجیتالی ندارید، قادر نیستید در بایننس معامله‌ای را انجام دهید.

دفتر مرکزی صرافی بایننس در چین تاسیس شد اما از آنجایی که دولت چین در سپتامبر سال ۲۰۱۷ ترید و تجارت کریپتوکارنسی‌ها را ممنوع اعلام کرده، Binance نیز مجبور شد سرورهای خود را به توکیو واقع در کشور ژاپن منتقل کند. در ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی، شعبه جدیدی از این صرافی در کشور تایوان احداث شد. بایننس به تدریج قدرت گرفت و در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی توانست بزرگترین حجم معادلاتی ارزهای دیجیتال را با رقمی معادل ۱/۳ میلیارد دلار به ثبت برساند.

فراز و نشیب‌های صرافی بایننس در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی

در ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی، به دلیل محدودیت‌های سفت و سختی که در کشور چین و ژاپن برای تجارت کریپتوکارنسی‌ها ایجاد شد، بنیان‌گذاران بایننس شعبه دیگری در کشور مالت تاسیس کردند. در ماه آوریل ۲۰۱۸ میلادی صرافی بایننس قراردادی را با دولت برمودا امضا کرد که به نفع گسترش هر چه بیشترِ اسمِ این صرافی تمام شد.

چند ماه پس از امضای این قرارداد، Binance سناریویی مشابه با کشور مالت انجام داد که دست‌اندرکاران این صرافی آنلاین بتوانند بدون دردسر یک تجارت را راه‌اندازی کنند. بر این اساس در سال ۲۰۱۹ میلادی، بایننس یک شرکت به اسم Binance Jersey را معرفی کرد که ماهیتی به نسبت مستقل دارد و صرفا شعبه‌ای جدا از Binance است.

بایننس در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد که با شرکت سیمپلکس (Simplex) که یکی از سرویس‌های درگاه پرداختی در کشور اسرائیل به شمار می‌رود وارد همکاری شده است. سیمپلکس خرید کریپتوکارنسی‌ها را با دبیت و کردیت کارت‌هایی مثل ویستا یا مسترکارت را فعال کرده و با این حال، خریدها در سیمپلکس تنها به چند ارز دیجیتال رایج مثل بیت‌کوین، اتریوم، لیت‌کوین و ریپل محدود شده است.

سرقت از صرافی بایننس که خبرساز شد

در تاریخ ۷ ماه می سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت بایننس بیان کرد که هکرها از یک رخنه امنیتی توانسته‌اند سواستفاده کرده و ۷ هزار بیتکوین به ارزش ۴۰ میلیون دلار را در آن مقطع زمانی سرقت کنند. ژائو، یکی از بنیان‌گذاران این صرافی با بیان ابراز تاسف اذعان داشته که هکرها از روش و متدهای مختلفی برای این سرقت استفاده کرده‌اند. هکرها با پناه بردن به فشینگ، جعل، ویروس و سایر حملات توانسته‌اند از سدهای امنیتی این صرافی به ترتیبی گذر کنند. Binance برای مدتی خرید و فروش کریپتوها را ممنوع کرده بود اما پروسه ترید بعد از مدتی جنجال، همچنان از سر گرفته شد.

صرافی بایننس اعلام کرد خسارت وارده را جبران خواهد کرد. با تمام این فراز و نشیب‌ها، ترید در بایننس رفته رفته مجدد اوج گرفت و در حال حاضر Binance یکی از بزرگترین صرافی‌ها در سطح جهانی شناخته می‌شود. ژائو در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که تعداد کاربران ثبت نامی جدید در این صرافی به‌طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و این موضوع، خبر خوبی برای این شرکت تلقی می‌شود.

بایننس جرسی چیست و چه تفاوتی با صرافی مرکزی بایننس دارد؟

بایننس جرسی همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، شعبه‌ای مستقل از صرافی مرکزی Binance است که با هدف تاثیر بر مردم ساکن قاره اروپا روی کار آمد. جرسی یک تفاوت مهم با شعبه مرکزی Binance دارد. این شعبه بر این مبنا فعالیت می‌کند که فرایند معامله‌ها، تنها کریپتو به کریپتو محدود نباشد و معامله‌گرها قادر باشند تراکنش‌هایی به صورت فیات به کریپتو نیز داشته باشد؛ به عبارتی ساده‌تر یک فرد بتواند از ارزهای رایج مثل یورو (واحد رایج مردم اروپا) برای انجام معامله‌های کریپتو استفاده کنند. Binance جرسی برای این دسته از افراد، یک صرافی ایده‌آل به شمار می‌رود و دردسرهای صرافی بایننس را ندارد.

چرا بایننس محبوب است؟

3 دلیل اصلی محبوبیت بایننس3 دلیل اصلی محبوبیت بایننس

ضمن این‌که دست‌اندرکاران شرکت بایننس برای ایجاد و حفظ امنیت تلاش‌های بسیار زیادی انجام می‌دهند، بایننس ویژگی‌های دیگری نیز دارد که باعث شده مردم برای خرید بایننس کوین و انجام معاملات، آن هم در یک حجم بسیار گسترده اقدام کنند. در ادامه به چند مورد می‌پردازیم که چرا بایننس در حال حاضر یک صرافی آنلاین محبوب تلقی می‌شود:

  • کاربرپسند بودن پلتفرم
  • میزان کارمزد بسیار ناچیز و اندک
  • سرعت بالای معامله‌ها

صرافی بایننس از بابت انجام هر معامله، به عنوان کارمزد ۰/۱ درصد از هر خرید یا فروش را دریافت می‌کند که البته در برابر سایر نرخ‌های کارمزد در بازار ارزهای دیجیتال، رقمی بسیار ناچیز و قابل اغماض است. البته همان‌طور که اشاره کردیم، از آنجایی که معامله‌ها در Binance به صورت کریپتو به کریپتو است، صرافی بایننس بر طبق این‌که با چه نوع ارزی معامله انجام می‌دهید، نرخ کارمزد را تغییر می‌دهد.

برای مثال اگر قصد دارید ریپل برداشت کنید، معادل ۰/۲۵ ریپل و اگر قصد برداشت اتریم را دارید، معادل ۰/۰۱ اتریم از شما کارمزد گرفته می‌شود. البته کاربران اغلب از Binanceکوین برای انجام معامله اقدام می‌کنند؛ به این دلیل که هزینه کارمزد در این حالت نصف می‌شود؛ یعنی کارمزد در این سناریو تنها ۰/۰۵ خواهد بود.

بایننس در ایران

صرافی بایننس به دلیل این‌که کشور ایران متوجه تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی زیادی شده، نام ایران را از لیست‌ احراز هویت سیستم حساب‌‌های کاربری خود حذف کرده است. یعنی اگر بخواهید در این صرافی ثبت نام کرده و برای خود یک حساب کاربری بسازید، قاعدتا مجبور خواهید شد از یک نرم‌افزار VPN مناسب بهره ببرید تا آی‌پی دستگاه شما، به داخل ایران تعلق نداشته باشد.

ایران به همراه کشورهایی مثل کره شمالی، سوریه، میانمار، ساحل عاج و کوبا جایی در میان لیست صرافی Binance ندارند و اگر این صرافی متوجه تراکنش‌هایی از سمت این کشورها شود، قطعا تبعات و پیامد خوبی حاصل معامله‌گران نخواهد شد و در بدترین سناریو، سرمایه یک کاربر از سمت صرافی مسدود یا به اصطلاح بلوکه می‌شود.

چگونه می‌توان بایننس کوین را خریداری کرد؟

در حال حاضر نمی‌توان هیچ‌گونه Binance کوینی را خریداری کرد چون تمام کوین‌ها استخراج شده است. به عبارتی ساده‌تر توکن BNB قابل ماین کردن نیست چون شرکت بایننس در آغاز کار خود تمامی این واحدها را استخراج کرده است. اگر تمایل به خرید بایننس کوین را دارید، باید رمزارز دیگری را ابتدا خریداری کرده و سپس آن واحدها را تبدیل کنید. صرافی بایننس، داد و ستد با ۷۰ رمز ارز دیگر را فراهم کرده است.

شما می‌توانید با پیگیری و نظارت روی پلتفرم CoinSwitch که یکی از بزرگترین پلتفرم‌های متراکم تبادل ارزهای دیجیتال است، نرخ بایننس کوین‌ها را در صرافی‌های در دسترس بررسی کنید. این رویه به تدریج به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید روی بهترین نرخ، معامله‌هایی را به انجام برسانید. کوین سوییچ می‌تواند در لحظه، قیمت‌ها را از تمامی صرافی‌ها گردآوری کند و به شما نشان دهد.

چطور بایننس کوین یا توکن BNB را ذخیره کنیم؟

اگر موفق شده‌اید چند واحد بایننس کوین خریداری کنید، در قدم بعدی شما برای ذخیره این دسته از توکن‌ها باید اقدام کنید. همان‌طور که برای ذخیره سایر رمزارزها مثل بیت کوین به یک والت نیاز دارید، این قضیه برای بایننس کوین نیز صدق می‌کند. صرافی بایننس برای جلوگیری از کلاه‌برداری و رفاه حال معامله‌گرها در اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی، یک والت برای توکن‌های بر مبنای اتریوم معرفی کرد که Trust Wallet نام دارد. در حال حاضر این والت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ذخیره بایننس به شمار می‌رود. با این اوصاف «تراست»، تنها والت برای ذخیره توکن BNB محسوب نمی‌شود. هر نوع والت سازگار با اتریوم را می‌توان خریداری کرد تا برای نگهداری بایننس کوین از آن بهره برد. اگر به دنبال یافتن سایر والت های مطمئن هستید ما می‌توانیم گزینه‌های زیر را به شما معرفی کنیم:

  • Mist
  • Ledger Nano S
  • MyEtherWallet
  • Trezor
  • Metamask

در حال حاضر کیف پول موبایلی Trust Wallet به عنوان والت رسمی بایننس کوین شناخته می شود و در دنیای کریپتوکارنسی‌ها، تراست توانسته با سیر توسعه بسیار خوبی که دارد تا حدودی نزد معامله‌گرها محبوب شود. این والت قابلیت ذخیره تمامی توکن‌های ERC721 و ERC20 را دارد. ویکتور رادچنکو، مدیر عامل شرکت توسعه‌دهنده والت تراست ادعا کرده که در آینده، کیف پول موبایلی تراست به تنها کیف پول معتبری تبدیل می‌شود که یک معامله‌گر می‌تواند تنها با داشتن این کیف پول، تمامی رمزارزهای اصلی را به راحتی ذخیره کند. بلاک چین‌هایی که Trust Wallet در حال حاضر پشتیبانی می‌کند به قرار زیر است:

  • بیت کوین
  • بیت کوین کش
  • اتریوم
  • اتریوم کلاسیک
  • گو چین
  • کالیستو دش
  • آیکون
  • لایت کوین
  • ترون
  • وی چین
  • وان چین
  • تومو چین

راهنمای ثبت نام در بایننس

برای ثبت نام در صرافی بایننس، قبل از هر چیز باید از یک نرم‌افزار VPN روی دستگاه خود (چه پی‌سی و چه موبایل) استفاده کنید؛ چراکه با آی‌پی داخل ایران، سایت بایننس یا بارگذاری نمی‌شود یا به صورت ناقص این رویه صورت می‌پذیرد. پس از این‌که این چالش را حل کردید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • مرحله اول: جهت ثبت نام ابتدا به صفحه ی ثبت نام در بایننس بروید و بر روی لینکی قرار دادیم کلیک کنید. در صفحه باز شده، ایمیل و رمز دلخواهی را انتخاب کرده و با تیک زدن گزینه آخر، روی Create Account کلیک کنید.
  • مرحله دوم: از سمت صرافی، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با باز کردن ایمیل، گزینه Verify Email را انتخاب کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.
  • مرحله سوم: با وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد سایت صرافی شوید. از آنجایی که بایننس به امنیت بهای زیادی می‌دهد، تنها یک رمز عبور برای امنیت معامله‌های یک حساب کاربری کفایت نمی‌کند. در همین راستا، احراز هویت دو مرحله‌ای یا 2 step verification را باید فعال کنید. توجه کنید که با وجود تحریم‌ها، شما باید از گزینه ایمیل استفاده کنید و نیازی به دادن شماره موبایل ایرانی نیست.

آیا الان سرمایه‌گذاری در بایننس کوین کار درستی است؟

بایننس توانست در عرض مدت کوتاهی، خودش را به بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال تبدیل کند و به علت حجم بسیار بالای معاملات و پشتیبانی همه‌جانبه توانسته به این جایگاه دست پیدا کند. بر همین اساس کاربران و سرمایه‌گذارهای بسیار زیادی به صورت روزمره به سمت Binance جذب می‌شوند و با آنکه توکن‌های BNB قابل استخراج نیست، اما این صرافی روز به روز به محبوبیتش افزوده می‌شود.

بایننس با این‌که یک بار متحمل حملات هکرها شده – که البته همچنان زیر و بم این اتفاق در هاله‌ای از ابهام قرار دارد – اما همچنان در تلاش است تا امنیت شبکه را تامین کند. بر همین اساس می‌توان برای سرمایه‌گذاری در Binance اقدام کرد. سوددهی در این نوع سرمایه‌گذاری، به نسبت عدد و رقم خوبی برای یک فرد به دنبال دارد. از سمتی دیگر نرخ کارمزد نیز به طرز قابل لمسی اندک است. بنابراین همین حالا می‌توانید در سایت بایننس ثبت نام کنید که پیشتر در همین مقاله به شما توضیح داده‌ایم این فرایند را باید چطور انجام دهید.

بایننس در متعادل نگه داشتن بازار به روش‌های مختلفی از جمله سوزاندن توکن‌های خود پناه برده و بر همین اساس می‌توان روی ثبات این صرافی حساب باز کرد. سوزاندن توکن‌های BNB تا زمانی ادامه خواهد داشت تا تنها ۱۰۰ میلیون توکن در بازار باقی بماند. بر همین اساس فعلا از بابت سرمایه‌گذاری می‌توان روی آینده Binance کوین خوش‌بین بود.

بدون اطلاعات کافی وارد بایننس نشوید

در انتهای مقاله باید به این نکته اشاره کنیم که بدون اطلاعات و کسب دانش، مطلقا وارد بازار بایننس نشوید! پیرامون آموزش ترید در صرافی بایننس، مقالات زیادی نوشته شده و شما به بسیاری از این مقالات می‌توانید در سطح دنیای مجازی به رایگان دسترسی داشته باشید. برای خرید یک والت مناسب حتما تحقیقات لازم را انجام دهید تا متضرر نشوید.

همچنین توصیه می‌کنیم پس از ثبت نام در صرافی بایننس، حتما روش امنیتی احراز دو مرحله‌ای را فعال کنید تا امنیت حساب کاربری شما به طور کامل تامین شود. از طرفی دیگر حتما سایت‌هایی مثل CoinSwitch را هر از گاهی بررسی کنید. نمودار نوسان‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا روز به روز با نکات بیشتری آشنا شوید. قطعا با کسب تجربه و صد البته دانش در این زمینه می‌توانید از سرمایه‌گذاری و انجام معامله در بازار بایننس لذت ببرید.

آیا پیرامون ترید در بایننس یا درباره ذخیره BNB نکته‌ای مد نظرتان است که در مقاله به آن اشاره نشده؟ آیا تجربه‌ای در این زمینه دارید که دلتان می‌خواهد در میان بگذارید؟ دیدگاه و تجربه ارزنده خود را با ما و دیگر خوانندگان این مقاله در حامد عمادی به اشتراک بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فارکس(FOREX) در لغت از عبارت Foreign Exchange که به معنای تبادل ارزهای خارجی است. شما می‌توانید دربازار فارکس به داد و ستد انواع ارزهای خارجی بپردازید.بزرگترین بازار مالی دنیا بازار فارکس هست که روزانه میلیارد‌ها دلار پول در آن بازار جابه جا می شود و افراد زیادی به موفقیت می رسند.

این تبادل ممکن است برای خریدوفروش کالا، خدمات شرکت‌ها و دولت‌ها، هزینه‌های سفر و خرید مسافران یا سرمایه‌گذاری اشخاص و بنگاه‌ها در کشورها مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه معاملات در فارکس چگونه است؟

معاملات در فارکس همیشه به‌صورت جفت ارز است.یعنی وقتی شما در بازار فارکس ارزی را خریداری می‌کنید، در همان لحظه ارز دیگری را فروخته‌اید. پس به نوعی می‌توان گفت که شما به اصطلاح همواره در حال آربیتراژ هستید و سرمایه شما در حال گردش است.

به‌طور مثال:

وقتی شخصی جفت‌ ارز یورو به دلار(EUR/USD) را در قیمت ۱.۰۸۳۰ خریداری می‌کند، به این معنی است که ۱.۰۸۳۰ دلار هزینه کرده تا بتواند ۱ یورو خریداری کند.

در بازار فارکس گروه‌های مختلف سرمایه‌گذاران فعالیت کرده که به اصطلاح بازیگران بازار فارکس نیز نامیده می‌شوند. این سرمایه‌گذاران از قشرهای مختلف کشورهای مختلف از سرمایه‌گذاران خورد تا سرمایه‌گذاران کلان و حتی بانک‌های مرکزی کشورهای دنیا را تشکیل می‌دهند. این سرمایه‌گذاران با انگیزه‌های کاملاً مختلفی در این بازار به معامله می‌پردازند که در نهایت همگی به‌دنبال کسب سود از این بازار هستند.

مجموع همه این اهداف، بدان معنی است که تبادل ارز در بازار فارکس تنها با هدف سفته‌بازی انجام نمی شود و در حقیقت هرکدام از فعالان در این بازار، به نوعی نقش خود را ایفا می‌کنند و به همان مقدار تاثیرگذار هستند.

 


 نرخ در بازار فارکس چگونه تعیین می‌شود؟

در بازار فارکس همان‌طور که گفته شد، ارزهای خارجی نسبت به یکدیگر معامله می‌شوند که به اصطلاح هر کدام را یک جفت‌ارز می‌نامند. به‌عنوان مثال: پوند انگستان نسبت به دلار آمریکا که با علامت اختصاری (GBP/USD) نمایش داده می‌شود. نرخ این جفت‌ارزها رابطه مستقیمی با وضعیت اقتصادی و سیاسی آن کشورها دارد. به همین ترتیب برای تحلیل حرکات قیمتی جفت ارزهای مختلف، در بازار فارکس مانند تمام بازارهای مالی دیگر، از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال استفاده می‌شود.

برای تحلیل یک جفت‌ارز نسبت به یکدیگر ابتدا باید بتوانیم درک کاملا شفافی از وضعیت اقتصادی و سیاسی و همچنین اتفاقات و اخبار مهم در جریان آن کشورها را داشته باشیم که بعضا هم کار کاملا تخصصی و پیچیده‌ای است.

چه عواملی در تعیین نرخ‌ها در بازار فارکس موثرند؟

به‌عنوان مثال از عوامل موثر اقتصادی بر تعیین نرخ می‌توان به بیاینه‌های پولی و بانکی کشور و تعیین نرخ بهره بانکی و رشد تولیدات کشور، نرخ بیکاری و تولید اشتغال و... همچنین از موارد سیاسی نیز به تنشهای سیاسی کشورها و جنگ و تحریم‌ها و رویدادهای مهم سیاسی و حتی توئیت‌ها و نظرات شخصی رئیس جمهورها اشاره کرد.

به عبارتی دیگر شما باید قادر باشید تا همه عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین نرخ‌ها را شناسایی و به‌خوبی تحلیل کنید تا بتوانید تحلیل بنیادی صحیحی از اتفاقات و اخبار در حال اتفاق حول آن جفت‌ارز را داشته باشید. در خصوص تحلیل‌های تکنیکال نیز بعضا سرمایه‌گذاران تنها با در نظر گرفتن نمودارها و شناسایی الگوهای مختلف، بدون در نظر گرفتن اخبار و اتفاقات سیاسیِ در حال اتفاق، به معامله در فارکس می‌پردازند.

حجم معاملات در بازار فارکس چقدر است؟

بر اساس گزاش منتشر شده از بانک‌ها که هر سه سال یک بار ارائه می شود،ارزش کل معاملات روزانه فارکس در سال ۲۰۱۹ به حدود ۶٫۶ میلیارد دلار رسیده  که در مقابل گزارش قبلی خود در سال ۲۰۱۶، حجم معاملات روزانه ۱٫۴ میلیارد دلار افزایش داشته است. این عدد نشان‌دهنده این است که شما به هیچ‌عنوان نیاز به نگرانی در مورد حجم معاملات فارکس نخواهید داشت.

از طرفی هرچه حجم معاملات در بازار بالاتر باشد احتمال دستکاری (Manipulation) در معاملات و نرخ‌ها، به‌شدت کاهش می‌یابد. به عبارت دیگر هرچه حجم معاملات بالاتر باشد امنیت سرمایه نیز، بیشتر خواهد بود.

در جدول زیر می‌توانید میانگین حجم روزانه معاملات فارکس را در سال‌های مختلف مشاهده کنید:

حجم میانگین روزانه فارکس

از پُرمعامله‌ترین جفت ارزهای بازار فارکس می‌توان به یورو به دلار(EUR/USD) و دلار به ین(USD/JPY) اشاره کرد. که حدودا ۴۱% حجم معاملات فارکس در سال را تشکیل می‌دهند. این درصد متحیر کننده می‌تواند ما را وادار به تفکر درباره حجم معاملات صورت گرفته در فارکس کند.

بر اساس آمارها ۸۵% معاملات فارکس به دلار تلاقی دارند، که این مقدار حدود ۴۵% حجم کل معاملات را نیز دربر می‌گیرد. یورو و ین و پوند نیز به ترتیب در رتبه دوم و سوم و چهارم قرار دارند. به این ترتیب می‌توانیم دریابیم که معامله‌گران فارکس بیشترین معاملات خود را بر روی این ارزها متمرکز می‌کنند.

چه کسانی در بازار فارکس معامله می‌کنند؟

همه اقشار کشورهای مختلف می‌توانند در این بازار فعالیت کنند و از این لحاظ هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد. آمار نشان داده که تقریبا بسیاری از معامله‌گران فعلا در حوزه بین‌المللی به خاطر حجم نقدینگی بالا به بازار فارکس علاقمندند.

حجم نقدینگی از این جهت مهم است که معامله‌گران می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۵ روز از هفته(معاملات فارکس در روزهای شنبه تا دوشنبه تعطیل است.)، معاملات خود را باز و یا از آنها خارج شوند. همچنین بخاطر تعدد جفت ارزها و اتفاقات و تنش‌های روز در دنیای امروز، همواره مورد معامله مناسبی در بازار برای شما وجود خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 1086
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد